21. MAR 2017

Ali hitrost pakiranja in pošiljanja paketa vpliva na uspešnost podjetja

Pakiranje in pošiljanje paketov je lahko zelo zamudna stvar, še posebej, če imate utečeno spletno trgovino z veliko prodanimi izdelki vsak dan. Podjetje DPD Slovenija sodeluje z mnogimi spletnimi trgovci, ki so prišli do točke, da brez utečenega in strukturiranega sistema prejemanja naročil, pakiranja in pošiljanja paketov niso več uspeli pravočasno odposlati pošiljk.

Ker želimo vam in vsem ostalim trgovcem, ki imajo podobne težave, olajšati pošiljanje, smo zbrali najkoristnejše nasvete za hitrejše pakiranje in pošiljanje paketov. Čas je v poslu najbolj dragocen in če boste porabili manj časa za pošiljanje, boste imeli posledično več časa za izboljšanje poslovanja podjetja.

 

KAKO HITROST PAKIRANJA IN POŠILJANJA PAKETA VPLIVA NA USPEŠNOST PODJETJA

Hitrost pakiranja lahko močno vpliva na hitrost pošiljanja paketov, posledično pa tudi na uspešnost podjetja. Ste kdaj pomislili, da vam ali vašim zaposlenim pakiranje paketov vzame preveč časa? Poleg tega je lahko hitro pakiranje pri večjih količinah naročil pomemben dejavnik, saj se pri omejeni delovni sili čas dostave lahko hitro podaljša za dan ali dva. Če boste hitrejši, bo zadovoljstvo obojestransko. Glavni prednosti hitrejšega pakiranja paketov sta:

  • Več časa lahko namenite ostalim stvarem
  • Kupci prejmejo paket hitreje, kar povečuje zadovoljstvo

 

NAČINI, KAKO POSPEŠITI PAKIRANJE POŠILJK

Pakiranje pošiljk je lahko avtomatizirano ali ročno. Glede na to, da ima večina spletnih trgovin več kot en izdelek, po našem mnenju avtomatizirano pakiranje ni primerno. Pri ročnem pakiranju lahko na samo hitrost pakiranja vpliva več dejavnikov.

Eden najpomembnejših dejavnikov je vsekakor sistem dela. Če imate različne izdelke, vedno zapakirajte eno vrsto, nato se lotite naslednjih. Vnaprej pripravite vse pripomočke in elemente pakiranja:

postopki-pakiranja-posiljk

  1. Samolepilni paketi
  2. Vnaprej pripravljeni paketi
  3. Kuverte
  4. Pakiranje s H vzorcem (hitro vendar varno)
  5. Orodje za lepljenje z lepilnim trakom
  6. Organiziranje pakiranja 1-krat na dan ali 1-krat na 3 dni in takrat sistematično vse naenkrat.
    1. Potrebni dokumenti
    2. Potreben material

 

Z NOVO TEHNIKO ZAČNITE ŠE DANES

Pakiranje je na videz precej enostavna naloga spletnih trgovcev, vendar če želite svoje poslovanje izboljšati in napredovati, morate biti pozorni na podrobnosti. In takšna podrobnost je tudi optimizacija pakiranja in pošiljanja paketov.

Tehnike, ki za to področje obstajajo, so raznolike, vse pa sledijo osnovnim korakom pakiranja:

  • zaščitite izdelke (zavijte izdelke v primeren material – mehak in lahek, npr. folijo z mehurčki, navadno embalažno folijo; odviso od izdelkov, ki jih pošiljate);
  • dajte izdelke v paket (izdelke dajte v dovolj velik paket in zapolnite prazen prostor okrog izdelkov z lahkim materialom – navadno je to papir, da se blago med transportom ne bi premikalo po paketu in poškodovalo; če ne najdete primerne velikosti pisemske ovojnice oz. paketa, zaščitite ostre robove predmeta s kotniki, peno, ovijte ter zaščitite);
  • zalepite oz. zavijte paket (paket dobro zalepite v spodnjem in zgornjem delu, preverite, ali izdelek v paketu miruje, ali je nosilnost materiala, iz katerega je paket, dovolj velika);
  • označite in naslovite paket (navodila označevanja se razlikujejo od ponudnika do ponudnika logističnih storitev; podatke o prejemniku s črtno kodo ustvarite po priporočilih in namestite na predlagano mesto pošiljke – dobro vidno, pregledno, z dovolj veliko pisavo).

 

ALI STE VEDELI?

Embalaža paketa mora biti ustrezna glede na težo paketa, tako da je vsebina primerno zavarovana med transportom.

  • Embalaža mora biti primerna in prilagojena avtomatskemu in mehanskemu sortirnemu sistemu paketov.
  • Embalaža mora biti iz takšnega materiala, da zdrži padec z višine 80 cm in pri tem ostane vsebina nepoškodovana.
  • Paket mora biti kompakten, kar pomeni, da je primerno zavarovan oziroma zapolnjen, tako da zdrži do najmanj 5-krat težje nepremično breme.

 

IŠČETE PRIJAZNO, ZANESLJIVO IN HITRO DOSTAVNO SLUŽBO?

Podjetje DPD s svojimi dolgoletnimi izkušnjami in vključenostjo v drugo največjo mednarodno mrežo, razpredeno po skoraj vseh državah sveta, zagotavlja zanesljivo paketno distribucijo. Skupaj zaposluje 60.00 ljudi, upravlja z mrežo 26.000 paketnih trgovin Pickup in dnevno dostavi več kot 3,6 milijona paketov v kar 230 državah.

 

Če želite izvajati uspešno dostavo za vaše stranke in kot spletna trgovina hitro rasti, nas kontaktirajte na telefon (01) 513 23 00 ali e-naslov info@dpd.si.

 

Deli članek
Pusti komentar
Top